1. Вы находитесь в сообществе Rubukkit. Мы - администраторы серверов Minecraft, разрабатываем собственные плагины и переводим на различные языки плагины наших коллег из других стран.
    Скрыть объявление
Скрыть объявление
В преддверии глобального обновления, мы проводим исследования, которые помогут нам сделать опыт пользования форумом ещё удобнее. Помогите нам, примите участие!

Помогите Неправильно работает дроп валюты для определённых пермишенов (MoneyFromMobs)

Тема в разделе "Помощь", создана пользователем JlEC, 26 фев 2024.

Метки:
  1. Автор темы
    JlEC

    JlEC Активный участник Пользователь

    Баллы:
    61
    Имя в Minecraft:
    JlEC_
    Пытаюсь сделать так, чтобы игрок с определённым пермишеном (разбойник) получал больший процент денег со счета другого игрока, предположим, обычный игрок, убивший другого, у которого было 100 монет - получит 1 монету. А разбойник, убивший игрока со 100 монетами, получит в 10 раз больше. Это не работает ни в каком виде, ставлю хоть 100%, хоть 10000% ничего не меняется, дропается 1% от общей суммы на счету. Конфиг прилагаю.
    Пермишн bandit.


    Код:
    ###################################################### Multipliers ######################################################
    
    # Extra money based on a percentage per level of Looting. For example, LootingMultiplier: 10% means a player with Looting 1 will get 10% more money and Looting 3 will get 30% more money
    LootingMultiplier: 10%
    
    # Players in these Permission Groups will gain extra money based on the percentages next to the Permission Group name. Set the first Permission Group to "NONE" if you want to disable this Multiplier, or if you don't use a vault based permissions plugin.
    PermissionGroupMultipliers:
      - bandit 10000%
    # Players in these Worlds will gain extra money based on the percentage next to the World name. Set the first World to "NONE" if you want to disable World Multipliers
    WorldMultipliers:
      - NONE
    # Players in these Permission Groups will drop LESS money on death based on the percentage next to the Permission Group name. Set the first Permission Group to "NONE" if you want to disable this Multiplier, or if you don't use a vault based permissions plugin.
    PlayerDeathMultipliers:
      - trader 5%
    # Extra money based on the level of the mob when using the plugin LorinthsRpgMobs. For example, LorinthsRpgMobsMultiplier: 1% means level 2 mobs will drop 1% more money and level 3 mobs will drop 2% more money and so on
    LorinthsRpgMobsMultiplier: 1%
    
    # Extra money based on the level of the mob when using MythicMobs. For example, MythicMobsLevelsMultiplier: 1% means level 2 mobs will drop 1% more money and level 3 mobs will drop 2% more money and so on
    MythicMobsLevelsMultiplier: 0%
    
    # Extra money based on the level of the mob when using LevelledMobs. For example, LevelledMobsMultiplier: 1% means level 2 mobs will drop 1% more money and level 3 mobs will drop 2% more money and so on
    LevelledMobsMultiplier: 1%
    
    # Extra money given if the mob that was killed was an Infernal Mob from the plugin InfernalMobs
    InfernalMobsMultiplier: 10%
    
    # Extra money based on the level of the Guild the player is in. For example, GuildsMultiplier: 1% means if the player is in a level 2 Guild mobs will drop 1% more money and level 3 Guilds will drop 2% more money and so on
    GuildsMultiplier: 1%
    
    # An automatic multiplier event that runs every X minutes
    # Server Restart is required to disable/edit Repeating Multiplier Events
    RepeatingMultiplierEvent:
      Enabled: false
      # Percentage increase of money dropped whilst event is active
      Multiplier: 100%
      # Duration of the multiplier Event in minutes
      Duration: 5
      # How often the multiplier event repeats in minutes. Starting from the beginning of the last multiplier event
      RepeatDelay: 60
      # The initial delay for the multiplier event to start when starting your server or using /mfmreload in minutes
      InitialDelay: 0
      # Messages sent when the multiplier event starts/stops
      EventStartMessage: '&aA Money Multiplier Event has started! Mobs will drop &f100% &amore money for 5 minutes'
      EventEndMessage: '&cThe Money Multiplier Event has ended! All mobs will now drop their normal amount!'
    
     
  2. ComingFlex

    ComingFlex Активный участник Пользователь

    Баллы:
    76
    Имя в Minecraft:
    ComingFlex
    Ты вроде не туда пишешь, надо в
    PlayerDeathMultipliers
     

Поделиться этой страницей